دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید • دانــــلود آهنـــگ • جدید ترین اس ام اس های روز

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403


اس ام اس تیکه دار جدید تیر 94

پشتِ سرِ اونی که رفته زانو زدن اشتباس!!!

“نماز میت” سجده ندارد … !

.

.

.

اینکه می گویند: ادعایی نیست

خودش کم ادعایی نیست…

.

.

.

هیچ بوسه ای جای زخم زبان را خوب نمی کند

.

.

.

آدامسمو با اون همه شیک بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم

تو که جای خود داری

.

.

.

دلم می خواد برم پیش دکتر! بگم لطف کنید

اون بخش مغزم که براش حرف بقیه مهمه رو در بیارین

.

.

.

به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتند

باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم هم یه اسمی میذاشتن!

.

.

.

خودم پَراندمت نازنین! وقتی با حرف هایم بهت بال دادم

حالا رنگ آسمانه ای دیگر را به رخم من می کشی؟

.

.

.

چه کلمه مظلومی است “قسمت”… همه نامردی ها را به عهده میگیرد

.

.

.

هیس! گوشم کر شد نامردی را مگر فریاد میزنند؟

.

.

.

زمانی که آسمان دلت از نامردی ها ابریست

به چشمانت اجازه باریدن نده که در خود شکستن

بهتر از در نگاه دیگران شکستن است

.

.

.

در برابر آن همه نامردی که در حقم کرد سکوتم حرف قشنگی نبود …

.

.

.

به نامردی نامردان قسم جانا که نامردی

که نامردان خجل گشتند از بس تو نامردی

.

.

.

بسلامتی اونی که تو همه این نامردی ما رو مرد حساب می کنه.

.

.

.

مردونه حرف بزن مردونه بخند مردونه گریه کن

مردونه عشق بورز مردونه ببخش

مرد باش و هیچ وقت نامردی نکن

مخصوصا در حق کسی که باورت کرده و بهت تکیه کرده

.

.

.

به سلامتی مردایی که از پل نامردی نمیرن ولی تو دریای مردی غرق میشن

.

.

.

نمیــــــــــــــدانم چگونه گم شم در شــــــــــهری که …

تمام خیـــــابانهایش را با هم گشتیــــــــــــم…

.

.

.

کافیست جای زخمت را بلد باشند

آنگاه از اعلاترین نمک برایت مرحم می سازند

همان هایی که از جان برایشان مایه می گذاشتی!

.

.

.

هیــس!

کــــمی آرامــتـــر تنـــــها شــــو بی صـــدا تــــر بـــشــکــن

آهــــســـتــــه تـــر سراغـــــش را بگـــــیــــر

مـــمـکـن است بـــیـــدار شــــود وجــــدان نـــداشتـــه اش!

.

.

.

اونی که واسه تو ادعا میکنه، واسه با ما بودن دعا میکنه، بـــــله!

.

.

.

من در دنیایی زندگی میکنم که آدم هایش مثل سکه اند…

هم “زرق و برق” دارند هم 2 “رو”….

.

.

.

کاش میشد آدما رو مثل اسکناس جلو نور گرفت

و واقعی هاشو تشخیص داد!

.

.

.

ﻫﻤﻪ ﺍﺧﻄﺎﺭﻫﺎ “ﺯﻧﮓ” ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ؛ ﮔﺎﻫﯽ “ﺳﮑﻮﺕ” ﺁﺧﺮﯾﻦ “ﺍﺧﻄﺎﺭ” ﺍﺳﺖ!

.

.

.

دلم سیگار می خواهد ولی نه برای کشیدن

برای داغ کردن دستی که خوبی میکند! 

.

.

.

تا فهمیـد خریدارِ واقعی ام؛ گران شد کسی که برای دیگران،

مـــفـــت هم نمی ارزید…

.

.

.

وقتی “دلبر” ﺩﺍﺭی ﺑﺎید ﺍﺯ بقیه “ﺩﻝ برﺩﺍﺭﯼ” اینو بفهم …

.

.

.

من و تو ما شدیم ولی نمیدانستم که مایمان آوازی میشود برای

گاوی که در طویله ی دلت مخفی کرده ای!

.

.

.

قابل توجه اونایی که خودشونو میگیرن . . .

چاه توالت عمومی هم هفته ای دو بار میگیره.

فک نکنن خبریه . . . !

.

.

.

مسواکم شعورش میرسه که باید برا یه نفر باشه

اما بعضیا نه…

.

.

.

دنیای عجیبیه …

اگر یه نفر بهت خیانت کنه ازش متنفر میشی

اما اگه یه نفر به خاطر تو به یه نفر دیگه خیانت کنه عاشقش میشی

.

.

.

همیشه یاد گرفتم نباید تو زندگیم از کسی متنفر باشم

ولی بعضی وقتا بعضی آدما نمیزارن به آموخته هام پایبند بمونم

.

.

.

شنیدم از من متنفری؟

منم اگه فرصت این همه فکر کردن به تو رو پیدا میکردم

حتماً ازت متنفر بودم

.

.

.

یک پسر می تواند کاری کند که از همه مرد ها متنفر شوی

اما یک مرد می تواند کاری کند که بفهمی همه ی مردها مثل هم نیستند

.

.

.

چه دوسم داشته باشی چه ازم متنفر باشی

در هر صورت بهم لطف داری چون اگه دوسم داشته باشی

تو قلبت هستم و اگه ازم متنفر باشی تو ذهنتم

.

.

.

عاشق عاشق شدن باش و دوست داشتن را دوست بدار

از تنفر متنفر باش به مهربانی مهر بورز

با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش

.

.

.

یکی را دوست داشتم که فکر میکردم دوستم نداره

ازش دوری میکردم وقتی فهمیدم دوستم داشته

دیگه دیر شده بود چون دیگه دوستم نداشت ازم متنفر بود

.

.

.

از گناه متنفر باش نه از گناهکار

.

.

.

متنفر از گذر زمانی رو که بهت میگن دردت یادت میره این زمان فقط لالت میکنه

بفهم لعنتی لال میشی نه اینکه فراموش کردی

.

.

.

به همه کس عشق بورز به تعداد کمی اعتماد کن و از هیچ کس متنفر نباش

.

.

.

کمتر بترسید بیشتر امیدوار باشید، کمتر بخورید بیشتر بجوید

کمتر آه بکشید بیشتر نفس بکشید، کمتر متنفر باشید بیشتر عشق بورزید

و بعد خواهید دید که همه چیزهای خوب از آن شما خواهد شد

.

.

.

اگر خواستی یکی رو خورد کنی ازش متنفر نباش نسبت بهش بی تفاوت باش

.

.

.

شکسته شدم از روزی که تو را نداشتم

مجنون تر شدم که مرا میخواستی پریشان تر شدم که عاشقت بود

از خودم متنفر شدم که به تو نگفتم و تو رفته بودی

.

.

.

تنها دلیل که باعث میشود یک نفر از تو متنفر باشد

این است که می خواهد دقیقاً مثل تو باشد

.

.

.

رفیق الکی تریپ طرف داری نگیر جان من! ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﺸﺖ ﻫﻤﯿم …

.

.

.

گفتی تو دلم اول آخر خودتی / از هر چی دارم بهتر خودتی

خندیدم زیر لب مکرر گفتم / شاهزاده قصه های من خر خودتی

.

.

.

از کسی که بهت دروغ گفته نپرس چرا؟ چون با یه دروغ دیگه قانعت میکنه …

.

.

.

غصه هایت را با قاف بنویس که هرگز باورشان نکنی

انگار فقط  قصه است و بس …

.

.

.

به بعضیآ بآس گفت: تو از همه خوشت میاد منم یکیش

من از همه بدم میاد توام یکیش

.

.

.

باید ژن آدم بودم داشت نه ژستشو

نـــــــــــــه غلام!؟

.

.

.

اون با یارش من با یادش… نه عمو اون با یارش من با رفیق فابش

.

.

.

قبل از ورود به هر موضوعی! دقت کنید که جوابتون به تو چه نباشه

.

.

.

آنان که به سرمستی ما طعنه زنانند

بگذار بمانند به خماری که ز ما هیچ ندانند

.

.

.

سخت ترین کار دنیا بحث کردن با کسیه که

به خودش قول داده به هیچ وجه نفهمه!

.

.

.

آدم داغون از اول داغون نبوده عزیز داغونش کردن آدم آرومم همینطور!

آدم عصبی هم همینطور

ولی آدم بیشعور از اولش بیشعور بوده

.

.

.

ﺍﺯ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻫﺮ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻭﻗﻒ ﺑﯽ ﻭﻗﻔﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﺒﺎﺵ

ﮐﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﯼ

.

.

.

به بعضیا وقتی همش بگی چشم کم کم دل میزنی میشی پشم!


کد امنیتی رفرش
  • آمار سایت
    • تعداد مطالب : 1978
    • تعداد نظرات: 1078
    • بازدید امروز : 2,683
    • بازدید دیروز : 198
    مطالب محبوب