دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید • دانــــلود آهنـــگ • جدید ترین اس ام اس های روز

شنبه 29 اردیبهشت 1403


دلایل افت سئو و رتبه وب سایت در گوگل چیست

 

https://rozup.ir/view/3093452/Oft%20Seo%20-%20Backlinka-IR%20(1).jpg

 

دلایل کاهش و افت رتبه سایت در گوگل

اگر هزینه و زمان زیادی را صرف بهبود سئو سایت خود نموده اید، به احتمال زیاد افت رتبه سایت برای شما یک کابوس محسوب می شود. داشتن رتبه سایت مناسب در جستجوی موتور گوگل، می تواند زمینه ساز موفقیت شما در جذب کاربران بیشتر باشد. امروزه کمتر کسی است که در یافتن خدمات و محصولات موردنظر خود به موتور جستجوی گوگل مراجعه نکرده باشد. اما باید بدانید که افت رتبه سایت در گوگل اتفاق بسیار رایجی است و در صورتی که برنامه صحیحی برای مقابله با آن داشته باشد، نگران کننده نیست. برای موفقیت در اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال، بهبود سئو اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم­ترین اقداماتی که باید برای این موفقیت در نظر داشته باشید، شناسایی عواملی است که می توانند باعث افت رتبه سایت شما شوند. در این مقاله به معرفی برخی از مهم ترین عوامل موثر در این رخداد پرداخته می شود. البته واضح است که در صورتی که اقداماتی که برای بهبود سئو انجام می دهید را متوقف کنید، دچار افت رتبه خواهید شد. برای مثال در صورتی که بارگذاری محتوای خوب را به صورت منظم انجام ندهید یا به طور کل برای سایت خود محتوا تهیه ننمایید. در این مقاله عواملی مطرح می شود که با وجود تلاش های شما برای بهبود سئو، افت رتبه سایت رخ می دهد.

شما هم دوست دارید در صفحات رتبه عالی برای سایت خود داشته باشید، سایت خود را برای کلیدواژه های مختلف در موتورهای جستجو ببینید و ترافیک زیادی به سمت سایت داشته باشید که به کسب ادرس ایمیل، تماس تلفنی، تولید سرنخ وفروش منجر می شود. با اینحال ممکن است در یک بازه زمانی با افت در سئو یا همان افت در رتبه بندی مواجه شوید.  در این شرایط باید گزارش ابزارهای آنالیتیکی را بررسی کنید و ببینید چه چیزی باعث از دست رفتن ترافیک تان شده است.  حالا سوال اینجاست که چه چیزی باعث افت در رتبه بندی سایت می شود؟ در این مقاله به همین موضوع خواهیم پرداخت.

 https://rozup.ir/view/3093461/google%20-%20Baner%20-%20Backlinka-IR%202-.gif

 

 به دنبال رتبه بندی اشتباهی هستید:

 در سال های اخیر زبان جستجو تغییرات زیادی کرده است. این روزها افراد زمانی که وارد موتورهای جستجو می شوند به جای استفاده از چند کلیدواژه ساده از زبان و جملات گفتاری کامل استفاده می کنند. اگر تنها کلمات کلیدی عمومی را پیگیری می کنید باید بدانید که استراتژی مرتبط با کلیدواژه شما قدیمی شده است. این روزها افراد به دنبال استفاده از عبارات جدید هستند.

 وبسایت جدیدی دارید:

 اگر طراحی سایت فعلی خود را آغاز کرده اید باید انتظار افت در سئو را داشته باشید. برای اینکه از بروز چنین شرایطی بکاهید بهتر است مطمئن شوید ریدایرکت 301 درستی را به کار ببرید.

 

 ممکن است دچار جریمه دستی یا الگوریتمی گوگل شده باشید:

 اگر رتبه بندی شما برای واژه های تجاری افت کرده است و  بک لینک مشکوکی به آن صفحه اشاره دارد، ممکن است این افت رتبه بندی به خاطر جریمه یا همان پنالتی گوگل رخ داده باشد.  پنالتی های گوگل معمولا یا به صورت دستی هستند یا به صورت الگوریتمی اعمال می شوند. در هر دو مورد، باید بلافاصله علت بروز مشکل را پیدا کنید و برطرف نمایید. در کنسول جستجوی گوگل، پیام های بخش manual action را بررسی کنید. این اولین جایی است که گوگل تلاش می کند جریمه های اعمال شده بر روی سایت را به اطلاع صاحبان آن برساند.

 

لینک های با کیفت تهیه کنید:

بک لینک معتبر، لینک سازی و خرید رپورتاژ آگهی برای سایت خود استفاده کنید. برای تهیه ی لینک با ما در ارتباط باشید تا بعد از بررسی سایت شما پیشنهادات خود برای خرید لینک و رپورتاژ به شما اعلام کنیم.

 

کلمات کلیدی اشتباه ، رایج ترین دلیل افت رتبه سایت در گوگل

همانطور که گفته شد، اصل کلی این است که در صورتی که هر یک از موضوعات پر اهمیت برای بهبود سئو محقق نشود، افت رتبه سایت رخ دهد. در صورتی که جایگاه خوبی در سئو دارید، به احتمال زیاد یکی از اصولی که رعایت کرده اید، تولید محتوای مناسب و کاربر پسند است که به صورت منظم در سایت شما بارگذاری می شود. عدم تولید محتوا می تواند افت در سئو را در پی داشته باشد. حال ممکن است به تولید محتوا ادامه می دهید، بارگذاری مرتب و منظمی هم دارید. هم دچار افت در سئو و رتبه سایت شده اید. خوب به احتمال زیاد، محتواهای شما دیگر مثل سابق مورد پسند کاربران نیست. اصلی ترین دلیل این اتفاق می تواند انتخاب کلمات کلیدی اشتباه باشد. عمدتا این اتفاقی است که برای سایت ها می افتد. همانطور که انتخاب صحیح کلمات کلیدی می تواند در بهبود سئو شما معجزه کند


 

سینما در ماشین با ایرانتیک میگه
1399/03/13

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
  • آمار سایت
    • تعداد مطالب : 1978
    • تعداد نظرات: 1078
    • بازدید امروز : 67
    • بازدید دیروز : 74
    مطالب محبوب